Transavia schrapt honderden vluchten, wat zijn de rechten van passagiers?
EUclaim in de media
Wij zijn volop in het nieuws! Dat voelt toch een beetje als een bevestiging van onze expertise en autoriteit op het gebied van passagiersrechten. EUclaim is te zien op tv, te lezen in de krant en te horen op de radio.
EUclaim op TV
Verslaggever Lisa Schallenberg kwam met een cameraman naar ons kantoor in Arnhem. Zij interviewde Paul Vaneker en dit leverde een prachtig item op voor het NOS journaal. Wij waren zowel zowel om 18:00 als om 20:00 uur te zien op de staatsomroep.
Later op de avond besprak Eva Jinek hetzelfde onderwerp aan tafel bij haar talkshow. De redactie nam contact met ons op voor cijfers en achtergrondinformatie. Dat leverde ons een eervolle vermelding op tijdens de uitzending.
Radio en krant EUclaim
Onze marketingmanager Lisanne Verbeek deelde bovendien belangrijke inzichten op BNR Radio. Ze vertelde rake dingen over de rechten van passagiers en haar argumentatie vormde de basis voor een kritisch interview met Transavia.
Tot slot hadden we gisteren de eer om in de Volkskrant te mogen staan. De journalist was op zoek naar de betekenis van bepaalde cijfers van luchtvaartmaatschappij Transavia.
Wat is er aan de hand?
Transavia’s kondigde gisteren aan dat ze deze zomer honderden vluchten schrappen. Als expert op het gebied van passagiersrechten legt EUclaim graag uit wat de opties en rechten van gedupeerde reizigers zijn. Of het nu gaat om compensatie voor vertraagde, geannuleerde vluchten of extra gemaakte kosten, of simpelweg inzicht in vluchtdata, wij bieden duidelijke informatie en ondersteuning.
Ga jij binnenkort vliegen? Deel hieronder dan je vluchtgegevens, wij sturen je een bericht als je er iets met je vlucht aan de hand is en je recht hebt op een vergoeding.
Geschreven door Jerrymie Marcus
Jerrymie Marcus kwam door een vertraging van 4 uur in aanraking met EUclaim. Via EUclaim kreeg de marketeer 600 euro compensatie.
Meer over Jerrymie