Luchthaven vertraging

Over ons

De meeste ervaring in passagiersrechten

Is uw vlucht vertraagd of geannuleerd, heeft u uw aansluiting gemist of bent u geweigerd op uw vlucht? EUclaim zorgt ervoor dat u krijgt waar u recht op heeft! Op basis van Verordening 261/2004 en onze unieke data, kunnen wij u het beste helpen met het verkrijgen van een vergoeding.

Sinds 2007 hebben al 786.386 passagiers gebruik gemaakt van onze service.

Ontstaan van EUclaim

Vanaf de komst van Verordening 261/2004 houden vliegtuigmaatschappijen zich niet altijd aan deze wetgeving. Om deze reden is EUclaim in 2007 opgericht door Hendrik Noorderhaven.

Op dat moment waren wij het enige bedrijf in Nederland dat zich op basis van no cure, no pay inzette voor Europese vliegtuigpassagiers. De beginjaren waren niet altijd gemakkelijk, omdat de vliegtuigmaatschappijen moesten wennen aan de komst van EUclaim.

Door onze kwalitatief goede database en de standvastigheid van Hendrik, hebben wij nu een goede en bekende naam opgebouwd bij de vliegtuigmaatschappijen. Onze bekendheid en kennis zorgen ervoor dat wij bij juridische procedures nu een slagingspercentage van 97% hebben.

Team 

Met een gedreven team strijden wij iedere dag voor de rechten van vliegtuigpassagiers. Benieuwd naar wat werken bij EUclaim inhoudt? Lees meer over ons team op de teampagina.

Zie jij jezelf ook wel strijden voor de rechten van vliegtuigpassagiers? Bekijk onze vacature pagina en zie of er een openstaande vacature is die je aanspreekt!

Partners van EUclaim

Bij EUclaim werken we samen met een aantal toonaangevende organisaties om de rechten van vliegtuigpassagiers te beschermen en te versterken, zowel in Nederland als in Brussel.

Onze partners zijn onder andere Lennoc, die ons voorziet van essentiële vluchtdata; APRA, die ons ondersteunt bij het waarborgen van passagiersrechten binnen de EU; en ANVR, waarmee we samenwerken om de belangen van Nederlandse reisondernemingen te behartigen.

Dankzij deze samenwerkingen kunnen wij onze missie om passagiers te helpen bij het verkrijgen van hun rechtmatige compensatie nog beter vervullen.

De data van EUclaim

Het ontstaan en het succes van EUclaim komt voort uit de uitgebreide en zelf ontwikkelde database van Lennoc Flight Intelligence. De toegang tot deze database onderscheidt ons van alle andere bedrijven in de wereld.

Door de hoeveelheid gegevens die wij tot onze beschikking hebben, weten wij of u recht heeft op een vergoeding bij vertraging, annulering, omboeking of instapweigering. Vliegtuigmaatschappijen weten over welke data wij beschikken en dit zorgt ervoor dat wij sterk staan tegenover de vliegtuigmaatschappijen.

Wat houdt de database in?

  • Dagelijks worden ruim 13 miljoen vlucht- en weergegevens geanalyseerd
  • De database wordt dagelijks aangevuld met belangrijke nieuwsberichten over het vliegverkeer

Waarom uw claim indienen bij EUclaim?

Veel vliegtuigmaatschappijen houden zich nog steeds niet aan Verordening 261/2004 en beroepen zich vaak onterecht op een ‘buitengewone omstandigheid’. Dient u uw claim in bij EUclaim, dan staat u sterker in uw strijd en gaan wij zelfs, zonder bijkomende kosten, voor u naar de rechtbank. Wij hebben al €144 miljoen aan vergoedingen opgeëist voor gedupeerde vliegtuigpassagiers.

  • De meest ervaren organisatie op het gebied van passagiersrechten
  • Werkzaam in heel Europa
  • Ontzorgt u volledig
  • Wij zijn elke werkdag bereikbaar via e-mail, telefoon, en Live Chat.
  • Altijd op de hoogte via uw eigen online dossier
  • Sterke juridische afdeling met een slagingspercentage van 97%
  • U betaalt alleen onze succesfee op het moment dat wij uw claim succesvol afronden
  • U krijgt waar u recht op heeft!

Geschreven door Lisanne Verbeek

Marketingmanager Lisanne Verbeek heeft passie voor marketing en campers. Nu vecht ze voor de rechten van passagiers.

Meer over Lisanne

Hulp nodig? Neem contact op

Heeft u uw antwoord niet gevonden? Of heeft u hulp nodig bij het indienen van uw claim? Wij helpen u graag verder!

Vragen? Chat of bel